Ma ~ Time

Friday, March 26, 2010

Syukur... Alhamdulillah...

This month of March... kinda of... mencari² jgk aku unsur² pendapatan...
Dengan kena menahan diri demi memastikan aku tidak membahayakan keKUKUHan pendapatan...
Dalam beringat & berhati²... pun KENA juga...
Haihhh... sunggoh menguji keSABARan... aku mencari mana silapnya, apa yang tidak kenanya...
Mungkin memang SALAH aku...
Tapi, kalau aku dapat la LAHANAT PENYANGAK tu... memang lerrr...
Aku mencari REZEKI... bukannya senang² DAPAT DUIT... 
Memang la... aku harap la... yang MENGAMBIL HAK aku tu... datang bersujud minta ampun maaf dgn aku kat Semenanjung... aku tak HALAL kan apa yang dia ambil tu...
Kesian kawan aku yg kahwin @ Kota Belud, Sabah tu... tak pepsl beriya nak tolong aku...
Dah ler sepanjang 5 hari aku kat sana... dah memacam dia & family dia memastikan aku & kwn² yg dtg SELESA... dan berikan yang terbaik.... mana nak dapat... mekasey Ijan sekeluarga...

Apa² pun... aku syukur... sejak aku balik dari KK, alhamdulillah.. syukur sgt²... ada job... mmg aku LEGA... syukurnya aku padaMu, Ya Allah

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads