Ma ~ Time

Wednesday, April 7, 2010

Another day for TV SERIES... and it's Ghost Whisperers!

Yehawww...
I'm luvin my life...
And what's more worth it... 2 album sudah aku selesaikan... dan hari ke-2 jugak aku dpt tgk siri TV yg ku tunggu²... Ghost Whisperers... dan diikuti pula, Desperate Houswives... (xlayan sgt pun.. skdr melayan siaran di depan tv)... smbl² burn DVD utk 2 album yg dah aku edit... nak bg kat klien² yg dah dok bertanyakan bila boleh mereka dpt melihat full version gmbr yg dah disnapped... huhuhu...
Ikutkan hati... ada benda laen yg perlu aku ambil kira...
Tp, memandangkan album2 ini pun punca pendapatan aku... maka... tabahkan hati... meskipun... jauh di sudut hati... aku risaukan perkara yang laen...
Sememangnya, biarpun baru je masuk hari ke-7 bulan April... aku dah cuak... manakan tidak... mengenangkan tiap2 bulan ada saja bil menanti...
Klu x mencari sana~sini... memang terkulat2 jugak aku dbuatnya... mana nak digadah punca pendapatan... apa pun... susah payah... jerih perih... aku cuba stabilkan diri gak... sbb ye lah... kang sakit... lagi mendatangkan masalah yg laen pula, kan?

Tabahkan lah hati ku...
Kuatkan lah semangat ku...
Untuk terus berjuang meneruskan kehidupan... amin...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads