Ma ~ Time

Wednesday, April 28, 2010

Back to WoRk... again... ;)

Hari ni.. mmg teramat AWAL sunggoh daku bangun mencari rezeki...
Huhuhu...
Ini semua gara² mengenangkan LOKASI tugasan..
Dan juga... malam semalamnya, aku menonton Buletin Utama...
Yang menyatakan ada LUBANG BESAR di kawasan PJ telah berlaku KEMALANGAN...
So, bajet akan MENGGANGGU~GUGAT ketenteraman untuk aku pergi keja...
Hehehe...
Bangun seawal 5 pagi...
Breakfast pukul 6 pagi...
Aku kuar uma pukul 6.30 pagi...
Jalan raya... tayah cakap la... LENGANGGGG se~lengang²nya...
Dengan penoh TENANG daku memandu...
Besh plak ghaser memandu di KL... ketika ini la...
(jangan harap korg dpt memandu sebegini punya perasaan la kalau hari² biasa... mmg AMAZING RACE!)
Masa melalui kawasan yang diuar-uarkan TERUK seperti dalam Buletin Utama aku tonton malam tadi...
Ok je... huhuhu... penat je suspender! Damsels!
Maka... disebabkan... keadaan sumer sangat lah SMOOTH CRIMINAL...
Dengan BANGGA nya... aku UMUM kan.. aku smpi ke kawasan kejadian... pkl 7.15 am!!!
Ha ha ha... hamekkkk...
Yang pasti, PARKING depan FUJI XEROX tu mmg MUTLAK la kan utk mereka yang "sapa sampai dulu, dia lah yang empunya tuan tanah"... terbaekkkk...
Aku dok belek sana, belek sini... ada la dekat 2 jam aku tdo dlm keta....
Hahaha...
Apa² pun... aku berSYUKUR sgt²...
Keja translation siap... keje lain pun ada... smpi berebut² nak hire..
(chewahhh... jgn takaborrr Jamy... ye ye ye...syukur)
Sangat... sangat BERSYUKUR!
Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads