Ma ~ Time

Monday, April 5, 2010

MONDAY... Sorethroat!!!

As i woke up... I'm kinda feeling that... something is not RIGHT!
Yup, indeed & I knew it!
My throat really² feels the pain.. so thirsty.. but, I'm kinda feeling like I can't swallow my air liur...
Urghhh.. peghittttnya...
Then, finished with tidy up everything...
Had my breakfast.. then turn on the PC...

Huhuhu.. time to ngadap 3 ALBUM yg dah dok pending² gara² aku keje + shoot... cr duit sana-sini utk cover monthly punya p'belanjaan...

Nak menangis jugak mengenangkan... keje sendiri ni...
Klu bukan kerana aku fikir POSITIF & kerana ingin buktikan aku juga mampu BERDIKARI...

Kadang² dalam kita tergadah sana, tergali sini.. sememangnya REZEKI utk kita memang senantiasa ada...
Allah itu memang maha kasih, maha kaya...

Kita ni je.. MANUSIA... sbg HAMBA xgheti nak INGAT...
Bukan niat nak tunjuk pandai...
Tp, since aku on my own ni...
Mmg klu jadi apa² aku.. aku x terus tunding pada orang laen... aku cari salah sendiri... sbb aku tahu... kadang² aku jua LALAI + LEKA + ALPA...

So, bebalik pada TEKAK aku yang PERIT...
Memandangkan sekarang ni pun MEDICAL kena SPONSOR SENDIRI...
Mujur ada belen² UBAT... (xde la lama mana pun.. since early this year)
Mmg aku bedal ubat... smpi sedang aku tgh edit gmbr.. boleh aku terkelap!
Ha ha ha... giloo x gilooo..

Apa² pun... kira terer la.. hari ni ngadap gmbr dkt 1, 000 keping...
Akhirnya siap jua SATU ALBUM!

Maka, ada 2 ALBUM lagi...
Harap² boleh settle dlm minggu ni..
Insya Allah... amin

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads