Ma ~ Time

Saturday, April 3, 2010

Outdoor wit bos Epal Ijau @ Kuala Selangor...

Yehawww...
Been awhile didn't have shoot with my Bos Epal Ijau, Suriyanita a.k.a Suriya
Nerbesss gak..
Ha ha ha... mau xnya... rasanya since dia da let go aku ngan dgn photographer² senior Green Apple yg laen...
Rasa cuakkk la gak bergandingan ngan bos...
Apa² pun.. alhamdulillah...
Walaupun aku ghaser aku patot boleh buat lebih lagi...
Silap gak tadi.. asyik dok pegang tele lense... kit aku buh dlm beg... huhuhu...
Konon² boleh bedak semua angle guna tele...
Hu hu hu...
But anyway... client Green Apple tadi pun ok... very co-operative... relax & cool...
Mujur... cuaca pun x panas terik... compare masa aku shoot ngan abg CD (Glass Images) bln Feb hari tu...
Kali ni pun, padi tengah ranum tinggi... elok sangat la view nya...
Besh²!




 All pictures copyright belongs to: Green Apple & L.A.D.E

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads