Ma ~ Time

Monday, April 12, 2010

TIRED sunday...

Kinda late sleep yesterday...
But received call from team member.. asking to replace one of the player... I am soooo tired... barely couldn't get up... still pusing sana pusing sini... last² aku ngalah jugak dgn matahari... aku bangun... mandi.. pegi uma kak ema kejap tgk baby... pegi uma abah... pehtu aku start enjin... gerak menuju ke Sports Planet, Ampang...
minggu ni mmg serabot... serabot itu... serabot ini... tp, terpaksa tunggu... menahan diri... tensen sebenarnya... sbb ia membantutkan aku nak membuat perkara laen... ada lah dkt pkl 3pm... settle t/ment... aku menuju ke Desa Pandan... hati berbelah bahagi.. tp, aku memang mahukannya... entahlah... harap2... ada yg TERBAIK sebagai PENYELESAIAN kekusutan ini

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads