Ma ~ Time

Saturday, May 1, 2010

Jammed~tard...arghhhhhhhhhhhhh!!!

Finished work... quickly heads up to Subang... to help my friend, Ms Siti Amoi ~ who's moving out today...
I thought... I would arrive earlier like yesterday... but whutttt the...I used the LDP... danggg... jammed da bermula dari dpn Westin... aihhh...
lps lalu kwsn uptown... da tenang kejap.. baru nak tarik napas lega...
skali masuk kwsn Kelana Jaya... tuuuuu dia... jammed balik.... smpi la ke jambatan dkt Motorola tu...
Masa nak turun msk federal highway yg menghala ke Shah Alam... aku da nmpk lampu2 brek menyala2... aihhh... jammed giler... padahal smlm.. time yg sama... lengang giler...
Merangkak² menyusuri jalan... nak msk smpg ke arah KTM Subang punya la lembabbbb....
Last².. ngam² Siti smpi apt dia... aku pun smpi... huhuhu
Lepak seketika... sblm memulakan tugasan mengangkot barangan....
Takde lah byk mana pun... but 2-3 kali gak la kami naik lif... nasibbb ada lif...
Then settle sumbat barang dlm 2 keta... kami pun bergerak la menuju apt Suriamas yg dkt dgn Mentari Court tu...
Besarrr uma² kat sini... tp, jalan² area situ la... apa kan daya.. mmg sentiasa crowded... huhuhu
Selesai membuang lemak yg x seberapa... daku pun segera lah pulang... memandangkan esok akan bertugas awal pagi (apsal x tdo lg ni? hahaha)
Masuk je LDP... jammmmmmmmmmmmmmmmmmedddd..!!!
Aihhh korg ni.. xgheti dok uma ke malam cuti... damsels!
Aku lalu ikot blkg bukit jalil... dr atas flyover... nmpk la... keta² bersusun² yg menuju arah puchong...
Gilooo arrr...
nasib jalan blkg bukit jalil tenang...
tp, jgn sangka tenang² gitu xde gangguan...
Smpi lepas TPM, ASTRO... on the other side yg menghala ke sombannn da bersusun da keta² kat jalan tu.... hamekkkk!!!
Jalan di laluan ku mengarah ke KL.. aku da nmpk keadaan agak perlahan sebelum aku msk lingkaran 4 menuju arah uma aku....
Sengih la aku kejap.. sbb ingatkan kat atas flyover tak jammed... (jgn mimpi ler)
Habis pusing... arghhhhhhhhh... JAMMED!!!
Haiyoooooooo!!! 
Sunggoh la menduga gwa... huwaaa...
Last² smpi gak uma org tua aku... tu pun mcm da malas nak kuar balik gi beli bateri utk flash utk kegunaan shoot...
Duduk xsmpi 15 minit.. aku da kuar balik...
Ngadappp balik jammed...
Ghupernya ada exksiden kat jalan menghala Tesco Cheras tu (kat kubur cina)...
Haiyoooooooooooo

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads