Ma ~ Time

Sunday, May 30, 2010

Weekends with AJs

Woke up at 7am... get myself into the bathroom...
Packed up my things... laundry + camera... and quickly heads to my abah's ous...
Yehawww...
I've been not myself since yesterday.. but I kept it to myself..
(ops! heh... aku tulis dlm blog ni haper? hahaha... kantoi!)
I guess.. I got myself HOMESICK!
Can YOU believe it?!!
Darnnnn it!
Ha ha ha...
Cemana lah klu aku berhijrah ke SCOTLAND!
Hu hu hu...
Giloo apo klu tetiap minggu asyik nak balik Mesia...
He he he...
Smpi je uma abah... terus semangat... hehehe... see.. I TOLD YA!
Bukan main laju aku basuh baju aku yg seminggu penoh dalam baldi...
Kemas itu ini sket...
Had breakfast wit my beloved abah, Abdul Jabar a.k.a AJ!
Settle breakfast & loundry, waiting for my sis, Kak Ema...
We are going to Hari Sukaneka utk Zon Bandar Tun Razak at Maktab Perguruan Cheras...
My niece took part in it...
It's already raining since early morning..
Basically... we know what's the come out for the PADANG...
Soooo BECHAKKKKKKKKK.... memang sapa yg datang melawa²... sunggoh tidak seswaiii..
Me n my sister n her 3 kids been looking for Aida...
Ramai giler... dgn bebdk semua sama kaler je uniform nyer...
Yang membezakan mereka adalah sticker & rumah sukan yang dinaungi oleh 15 tadika yg mengambil bahagian...
Sampai tak kenal... siap jerit nama.. tp, xde respon!
Ha ha ha!
Last² aku tak puas hati.. aku gi tanya setiap rumah sukan... apa nama tadika...
Akhirnya.. jumpa jugak... RUMAH KUNING! Chesss
Aida da dok ujung khemah sbb acara dia blom bermula lagi... kesian ler plak...
Tunggu punya tunggu.. aku pun xde daya sbnrnya.. sbb badan da lemah² + sengal² bisa + pening... adeh!
Snap sket²... acara Aida pun da nak mula.. aku gi kat Kak Ema...
Ada la dlm setengah jam kot... Aida settle acara... kami pun pulang...
Serius aku xlarat!
Sampai uma... aku da lembik... makan ubat + makan tengah hari... da start bersin²!
Ho ho ho....
Achuuummmmmmmmmmmmmmmm!

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads