Ma ~ Time

Tuesday, July 6, 2010

Pengubat duka sengkek... huhuhu...

Since weekend sudah... mmg aku tak ke mana... menyiapkan album² yg harus dihantar print...
Sejak balik dari Gold Coast... masuk keja... balik keja... mmg misi menyudahkan edit album² totalnya beribu² keping! Adeh!

Album Gold Coast secara ramai² je 1+++ keping...

Album Hazel ~ Dhamin ~ Keisha... dkt 3++

Album outdoor Isma & Apai... 3++

Album cukur jambul Aina... 3++

Huwaaa...

Yang pasti, Sabtu & Ahad.. aku settle siapkan album GC ramai².. setelah 2 wix ngadap (mcm ler 2 wix tu aku ngadap sunggoh²)... hahaha...

So, bermula malam Ahad... dan semalam... baru sentuh outdoor Isma & Apai... aku da mati akal nak edit cenggana....

At the same time, aku smbl jugak edit gmbr cukur jambul Aina...
Gerammm nya tgk dia! Bammm bammm! Ahaks!

Yang mana dah edit, dgn laju upload dalam FB... ye arr... kesian dorg tunggu gmbr + album...

Syukur, semua suka... yg buat aku rasa macam nak lompat bila bos Green Apple a.k.a mentor aku, Suriyanita bagi komen POSITIF!!!

Yahoooo... best! Best! Best!

Sememangnya aku had FUN @ GC, shoot sekitar GC...
Aku rasa... memang aku perlukan sangat holiday hari tu!
Walaupun dalam pada masa yang sama... SERABOTTTT dgn memcm hal...

Hopefully... album² ni blh siap by dis week.. xsanggop da aku ngadap gmbr² ni...
(hahaha... xsanggup konon... ;p)

Yehawww...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads