Ma ~ Time

Friday, July 2, 2010

Serabottt + Tensen... Arghhhh!!!

Kadang², bila kita rasa kita dah cukup berusaha...
Sebenarnya, kita kena gandakan lagi usaha kita...
Dan...
Dalam masa yang sama, masa tu lah, ujian + dugaan + rintangan muncul...
Secara tiba² + spontan + sekelip mata + mengejut + menyentap jiwa raga kita...

Masa tu... kalau mengikut situasi & keadaan diri yg memang sangat TERDEDAH dengan kebarangkalian yang memang SENGKEK + POKAI + ala² hidup segan mampos memang kompom...

ARGHHHH...!!!

Aku dah tak tahu nak mengadu domba balai bomba kat mana dah...

Bercerita kat orang pun lebey kurang... sebab... orang lain pun ada masalah...
Nanti dah buka mulut... drama bersiri telenovela yang tak boley blah...
Huhuhu...

Haperkan daya...

Kadang²... bukan kadang² dah ni... memang rasa nak give up je!
Tapi, bila kenangkan bantuan + pertolongan kawan² terdekat...
Yang memang tahu keadaan aku sejak "kejap bermajikan, kejap x bermajikan"...

Ada yang FAHAM... sefaham²nya...
MEKASEY.. TIMER KASEY sgt² kerana FAHAM

Ada yang mula² FAHAM... tapi, lama² dah tak boleh FAHAM...
Sebab... ya lah... asyik ALASAN + SEBAB yang sama...  (mesti dalam hati berdetik, "Mcm ko sorg je SUSAH...")

Takpe lah... aku REDHA... aku dah banyak menyusahkan orang lain...
Moga² Allah... INSAFKAN aku... SEDARKAN aku... KUATKAN semangat aku...
Itu je la... doa + pinta + harapan aku... buat diri aku sekarang ni...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads