Ma ~ Time

Friday, August 27, 2010

Late + Jammed... luckily, the parking is there...

I'm late... according to my Unisys's watch...
Hu hu hu...
Means... d actual time is early 15 minutes...
But, yeah... still... I am late according to my own timing...

I've been awake since after sahur...
helping my sister to scan her docs... then, play wit Aina (hehehe...)

Then, been cleaning my hard drive... tryin to put away those unnecessary things...
Yeah, I've been more AWARE after what happen to my pc...

Around 10.30am (according to my Unisys's watch)...
Planning to take nap (kononnya...)
Hoping to sleep around 1/2 hour...
I didn't put an alarm...

And guess what... I woke at 12pm (according to my Unisys's watch)...
Darnnnnn it!!!

Kelam kelibut mcm lipas kudung yg xkudung pun...
Ha ha ha...
Abah aku dah bebel kat luar bilik...
"Abah ingat ko x keje... bla bla bla"
Arghhhhhhhhhhh....

Aku ni kalau dah kelibut... lagi pelannnn... bukan lagi lajuuu...
Sebab... bayang kan ler.. sedar mengejut...
Tengok plak jam yg memang aku setting awal...
Ha ha ha...
Mau taknya... badan tak balance...
Paler baru nak fokus apa yg nak dibuat...

Dah kena air... baru terpanaaa...
Hehehe...
Ha.. barulah boleh F1...
Hu hu hu...

Da siap.. dgn lajuuu berdesuppp kuar uma.. smpt salam abah den... ;)
Start enjin... kasik panas... smbl pakai kasut (tu pun nak kasitaw ke? ;p)
Masuk je Federal Highway... halamak!!!
Da bersusun da keta... dangggg!!!
Beza 15 minit je pun dari selalu aku kuar uma (12.30pm - my watch)
Lalu plak depan Angkasapuri... tayah cakapppp ler...
Aku da mengeluh x sudah...
Giler haper... bukan patut xramai org gi lunch ke...
Aihhh...

Lalu plak kat Eastin Hotel tu... menambah kan saket palerrr ku...
Adoiiii...
Even jammed... aku tetap smpi kat area Uptown, Damansara... dlm 1.05pm (jam tangan aku yer)
Another 10 minutes... before i got off from the car (kena masuk before 1.30pm - nak sign, nak log in lagi)...

Mujur ada parking seperti biasa...

SYUKUR ALHAMDULILLAH... ;)

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads