Ma ~ Time

Monday, November 29, 2010

Sleepy head on Monday Mornin'...

Huarghhhhhhhhhhhh...!!!
Adoiii...
Nak kata tido lambat, smlm aku tido pukul 1am...
Kira waktu yg sgt seswai utk rehatkan diri...
Tambah plak... hari bekerja... mmg timing aku ini...
But, lately... makin x keruan aku...
Ntah ler...
Mungkin kerana... paham² aje lah...
Tidak ketentuan kewangan...
Nak komplen lebey... sah² yg dok selama ini memerhati aku.. akan cakap,
"Padan muka... sapa suh benti keja"
Xpe.. timer kasey...
Ya, memang aku yg pilih & buat keputusan ini...
Dan aku xkata... aku GAGAL setiap bulan...
Dalam x cukup... aku GAGAH kan jua... memBAYAR mahu pun mengHULUR mengikut kemampuan...
Lebih dari berSYUKUR... sekurang²nya... Allah masih memberikan aku peluang mencari REZEKI...
Cuma... kekdg... ye lah.. nak dibandingkan dgn KERJA TETAP... dgn KERJA FREELANCE...
Tak boleh lawan lah... GAJI yg TETAP setiap bulan dgn GAJI yg mengikut HOURS...

Sabar, ya..
Insya Allah... ada...
Mungkin kena USAHA lebih lagi...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads