Ma ~ Time

Tuesday, February 1, 2011

KRU kembali GANAS?



Wehooo...
Satu²nya kumpulan yg aku minat sejak kenal apa itu RAP... smpi la ni... obviouslylah, KRU...

Hi, Yusry!!!
wooottt... wooottt... wooottt...

Honestly... aku masih lg belum berkesempatan mendengar lagu terbaru KRU...
Kalau x silap, ada la aku terperasan ms gi Tesco Damansara... smbl menunggu album siap diprint...
Macam dengar suara Yusry... (biasa.. i mmg cpt je recognize suara Yusry)... huhuhu...

Mungkin, aku harus belajar dengar saluran stesen Melayu...
Heh...

Tapi, kan... aku agak musykin & ghisauuu gak...
Sebab utk kesekian kalinya, si Edry jd penerbit album sepenuhnya...
Tetiba aku teringat akan album diorg yg ada feature si Adam AF2 tu...
My guudness...
Album tu mmg MIMPI NGERI aku...

Album tu... membuatkan aku menyesal membeli CD KRU utk kali itu...
Hua hua hua...

But, hopefully... produk KRU kali ini... mampu memberikan kelainan... memandangkan... da masuk tahun ke-20 dorg dlm industri ni...

Hu hu hu...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads