Ma ~ Time

Friday, March 25, 2011

FC Blonde™ had friendly match...

It's been... almost a year... I think...
Didn't got involved with friendly match...
Hu hu hu...

Nerbesss, okeh!
Tune x tune ler... mmg x tune langsung aku hari ni...
Huh!

Bertempat kat Sports Planet Kota Damansara...
3 teams (includes FC Blonde)... had rotation games (betol ke aku type ni?)...
Alah.. main liga la... senang citer...
Otak x fungsi plak memalam ni... sambil layan bersin (aaachoooooom!)

Mungkin aku masih kempius main game guna taktik...
Huhuhu... masalah nigeria tul!
Kojap diamond... satgi kena lari sana... lari sini...
Ha ha ha... kempiusss...!!!

Tetiba aku windooo team futsal ku yg dahulu...
Sob sob sob...
Sangat mantap... dr barisan defend... sgt terbaek!
Striker yg mmg ramai... penat je bley ganti dgn player laen!
Hu hu hu...

Tapi.. apa kan daya...
Masa takkan kembali...
Hancur musnahlah... semuanyaaa... (tetiba plak lagu ghayer, weh! pekehey?!!)

Saya harus nyatakan... keeper terbaek mlm ini adalah Ms FD... terbaekkkk, dud!
Para penjaring gol... Nina, Nisha, AJ, Dylan... superbbb...
Defender... Ifa, Sarra, Fiza, Nurul...
Juga keeper ke-2, Ayu
Aku je yang humpeh...!!!


2 comments:

  1. oi... tidak lupa juga pada ayu yang banyak membantu...

    bagus jamy keep it up..hehehehe

    ReplyDelete
  2. tertinggal plak cik ayu.. kang maghah beliau...

    xperfom la aku.. menchiii! huh!

    ReplyDelete

NuffNang Ads

NuffNang Ads