Ma ~ Time

Tuesday, April 12, 2011

Dunia ini...mmg kecil...

Since the "Ghost Whisperers" already ended... got a time to browse here n there in da FBs + blogs + googles...
And I bumped into this one link... bout Fynn Jamal
Sebaik aku klik pd beliau... aku melayari klip You Tube-nya
Dan cuba teka... aku nmpk kelibat siapa?
Rakan satu company semasa bekerja di GempakStarz...
Ya, En Nazri... yg dahulunya sub-editor Gempak, juga editor di PTS & juga photographer & skrg, videographer!
Perghhhh... salutes!
Bangga & gembira melihat rakan² yg dahulu sebumbung... semakin menyerlah dalam bidang masing²...

p/s:- dulu, ms ramai2 benti keja GempakStarz, aku penah dgr bos tu kata kami xmampu hidup kalau bukan di bawah naungannya...
Sekarang... apa cerrrr, "Botak"?!!
Even editor kesygn, Ayour pun blah tinggalkan ko!
Hu hu hu...

Tapi, bukan itu niat aku...
Pada aku... tak semua benda yg kita rasa nikmatnya... even berpuluh tahun sekalipun...
Kalau hati tetap tak rasa sedap... diri sendiri yg tahu menilai... apa yg kita mahu...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads