Ma ~ Time

Wednesday, May 25, 2011

Buwekkk... kui kui kui!

Da usual routines... every Monday's nite... (betol ke grammar aku ni?)
FC Blonde treneng...

Da menjadi kebiasaan aku, hanya Isnin & Khamis... aku melantak nasi...
sebagai bekalan kekuatan menempuh latihan... (pergh! mcm msk kawat la!)

Juga menjadi kebiasaan untuk aku & Fara... makan cokelat Sneakers (2 - 3 hours before treneng pkl 9pm) masa kami otw ke SP KD!
Cuma slacknya... kali ini, aku gi minom air soya lps kunyah Sneakers....
Mmg cari nahas lerrr, kan...

Kesan kesilapan makanan... hanya berlaku hujung² treneng...
Bayangkan.. almost 6 month... dok treneng dgn Fc Blonde...
Aku tabah & pasrah je layankan treneng yg da macam masuk ATM...
Alih²... ms sesi lari dr hujung ke hujung pitch... buwekkkkkkkkkk...
Kuar ler... hasil² kunyahan cekelat mahal ku itu....
Ha ha ha!
Demmmm.... rasa loser jap wehhh...
Tapi, aku harus akui... ms treneng tu... aku agak sakan terkinja²... meliuk² badan...
Siap berkali² jugak ler aku membuat SPLIT... (lama weh, aku x wat gitu... last aku rasa ms zmn taekwando kot... time form 3 & 4)

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads