Ma ~ Time

Tuesday, July 26, 2011

t.a.b and bwk diri


for da past 2 wix... my ankle got injured... and it feels like... AGES thou it's just 14 days...

Mannn!!!

Azabbb nyer ku rasa...

Kaki ku ini bagai menggeletis, menggeletek & tak reti duduk diam...

Meronta² untuk berlari ke sana ke mari...

Menyepakkk juga merembattt apatah lagi menerajang...

Hua hua hua...

Camnooo lah ko tahan hati ko, fara?

Fara lagi ler lama rest... dokattt 2 bln kot...

Aku yg rest 14 hari (rest ke? tetttt)... pun "tak tahan lagi"...

Huuu...

Maka semalam... secara rasminya aku kembali ke kancah durjana... yakni... sefakkk org... eh salah... sefakkk kaki... eh salah lagi... sefakkk folaaaa lagi... la la la...

Usyooo... bagai melepas rindooo pada yg tersayanggg...

Daku merejammm... eh tu takraw... daku merembatttt sepenoh kuasa petala lapan dewata raya... melampau ler ko nyer imaginasi, cik mie...

Ah... janji... aku puas masuk pitch selama 1 jam setengah...

Wahahaha...



For da past 2 wix... i've been on & off my FB...

Kinda pissed off some random WALL POST...

Alahai... perlu ke TERBUKA & UMUM...

Mahal sangat kah SMS atau TELEFON...

Plg busuk pun... MSG INBOX atau YM offline mgs or E-MEL pun masih RELEVAN & EKONOMI...



Mmg semua la melilau mencari....

Uuu... terharuuu tawww...

Siap telefon... oh sunggoh terharuuu...

Tapi, idokkk ler aku harap korg belai manja aku sedemikian rupa...

Cuma mcm... yopoiii je semua nak tanya kat dlm FB

Elooo... wa pakai henpon skrin kecik je pun klu on9 waktu office...

Plus, bukannya dpt alert / notifications auto updates...

Whuttt lah....



No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads