Ma ~ Time

Monday, March 19, 2012

Insya Allah...

Alhamdulillah... dalam pada aku cuba memperbaiki kekurangan... ketidaksempurnaan... mahupun merosakkan keadaan... (aku bosan dgn apa yg telah aku cuba implikasikan)...

Masih ada rezeki2 yang Allah kurniakan di saat-saat akhir... syukur!

Sunggoh pun tak banyak... tetap ada... syukran jazilan!

Biarpun ada yang mengambil kesempatan MENGAJAR aku secara KASAR...

Biarpun ada yang mengambil peluang MENYEDARKAN aku secara HALUS...

Aku terima...

Meskipun aku hanya di BAYAR dgn DUIT PETROL & diberi makan-minum LAUK KENDURI PENGANTIN serta meng-APPLY CUTI TANPA GAJI selama 2 HARI!

Aku tetap TERIMA!

Siapalah aku nak MEMBALAS segala DUGAAN + CUBAAN mahupun UJIAN!

Tak mengapalah...
Kalau ini dikatakan KAWAN!
Kalau ini dikatakan RAKAN!
Kalau ini dikatakan SEPERJUANGAN...

Aku TERIMA seadanya...

Moga aku lebih kenal apa itu KAWAN... RAKAN... jua TEMAN!

Baru² ini... menerusi seorang rakan, aku mendapat job shoot yg sememangnya LAST MINUTE!
Mujur hanya di hujung minggu!
Dan ini dikatakan rezeki... Alhamdulillah!

Lepas lah buat bayar SAMAN! (hahaha... padan muka aku!)

Lepas jua membayar yang tergendala...  alhamdulillah!

Thanx to AJ Mitchell...
Thanx to Neeney!
And of course to company event, E-Motion!








No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads