Ma ~ Time

Monday, May 14, 2012

Akhirnyaaa... Burger Kaw Kaw...!!!

cred photo from Fara

Last Saturday... on da way to go for badminton with Fara, Ef & Phillipine's clan at SP Ampang...
Kak Iza called me... asking me what I've been doin for dat day...
Tup2... kakak ku ajak gi makan Burger Kaw Kaw yang memang jadi pojaan sirap kami sejak kecohnya kesah kehebatan berger yg mmg kaw itu...

cred photo frm Fara
Maka, selepas penat membuang lemak yg berlepat²... aku dgn slumber nyer mengheret sama Fara & Ef menggandakan lepat mereka yg x sebanyak aku... hahaha!

my double daging gerber


Kak Iza + Abg Nazrul dgn anak² dah pun beratur @ Burger Bakar Kaw Kaw, Seksyen 2, Wangsa Maju sejak pukul 7.45pm & no giliran yg diperoleh adalah 100!!

da queu


Perghhh... kalah gi klinik kerajaan weiiii... huhuhu!

Aku, Fara & Ef smpi kat situ dlm pukul 8.15pm - 8.30pm...
Untuk mengurangkan ke-hyper-an anak2 sedara aku yg xreti dok diam even da kena piat & tempik dgn Cik Mie nyer.... aku pun bwk ler Izzati + Izyani + Izwan + Izhar ke kedai mamak yg b'sebelahan gerai Burger Kaw Kaw tu...

Lebih kurang 9.30pm kot.... Abg Nazrul & Kak Iza datang bwk 2 bungkus plastik besar yang penoh dgn Burger Kaw Kaw yang menjadi igauan kami...

Utk orang dewasa... Abg Nazrul order Double Daging + Cheese (free 2 sosej)
Utk kanak²... dibelikan Single daging + Cheese
Setiap pesanan didatangkan bersama air minuman punch

Terbaekkkkkk wa cakap lu...
Sodapppp nyerrr... Ya Allah...
Juicy + Meaty + Cheesy... kira settle wa punya hungry yg sehari tak makan...

Memang terbalekkkk kami makan...
Elok² xde "muffin" kat perut... terus gelebey... wahahahah!!!

Kepada mereka yg nak try... belum cuba....
Pesanan aku mudah aje, agak2 sanggup nak tunggu + beratur utk dapatkan pemakanan yg di-igau-kan itu...
Silerrrr kan.... sejam setengah - 2 jam... ok lg kot...
Ada gak kawan2 citer... pernah ada org tunggu 4 jam arrr... wallahualam




No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads