Ma ~ Time

Monday, June 18, 2012

Superbbb... Germany to da quarter's EURO 2012!



First of all... I'm kinda pissed off wit TV3 yang dikatakan sgttttt lah kan sebagai penyiar RASMI untuk Euro 2012... KONONNNN nyerrrr lahhh sgt! Pfbtttt...



Even TonTon yang dikatakan KONONNNN nyer lah jugak siarkan siaran secara "streaming".... hakkk tuihhh!!!


Last².. google punyer google.... menggagau aku cari FREE LIVE STREAM semata² nak tgk Germany vs Denmark... last game for Group B!
Apakan daya... tak mampu nak langgan Astro (langgan pun xguna sbb nanti sinetron Indonesia yg melambak @ uma aku ni... smpi nak meletup TV @ uma tu dihidupkan! Tak pasal pulak org² dlm uma berebut tv.... huuu...!!!)

But since dari pagi hari aku da berkelah dgn AFC's peeps @ Kemensah (ala² air sungai mcm Janda Baik, tapi aku rasa, Janda Baik lg besh... huhuhu!) badan naik lemau.... smpi edit gambo smpi lekat² keypad keyboard @ muka aku... hahaha!


Sedar².. da pkl 3.30 pagi.... hadoooooiiii!!!
Check²... Germany da scored 1 goal... huhuhu!
Tapi yg tambah sakit hati... live stream sangkot² lg dasatttt.. fedup aku!
Google lagi aku... menggagau smpi sudah... aku kuar bilik dgn harapan TV3 "baik-hati" kot² tertukar gelombang & siarkan match Germany vs Denmark... harapannnnnnnnnnnnnnnnnnn lahhhh kan... pfbtttt!!!!



Check FB's status manusia² sekalian... xde haper pun... tdo agaknya...!!
Last² aku check lg updates results EURO 2012....
Taw² SERI... whutttt!!!

Hangin berangin² coz live stream cam hamlau....
Check hapdets... kuar bilik buka tv... samooo gak...
Aku tgk si Castelo da skor gol... hahaha!
Msk bilik.... try lg... humpehgas!
Masa tu aku rasa... da msk 2nd half kot... huuuu!



Alih² check updates... da 2 - 1... huhuhu!
Tapi, frusttttt lerrr... aku nak tgk live... xdpt...! huwaaaa....
Sunggoh tekanan perasaan....



Apa pun... Germany is da 1st team acctually that qualified for da nex round with FULL POINT!
SUPERBBBB...!!!

The final match result is Germany (2) - Denmark (1)



Herzlichen Glückwunsch GERMANY!!!
Can't wait for the QUARTER FINAL of EURO 2012
Yehawww....








No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads