Ma ~ Time

Tuesday, July 31, 2012

Bein HONEST... Bein TRANSPARENT... And it's OUCH!

I am allowed to say, to express what I am feelin in my own blog...
I dun really say NAMES... sum descriptions / details might helps YOU or who ever might be CONCERN or bein BOTHERED by da REALITY of REAL FACTS

1stly.... bukan rezeki aku dpt jual kasut KRUEGER dgn anda!
Aku x nyumpah... aku ANOYED!
Anda punya HAK kerana anda sendiri da bercakap dgn tuan punya kasut akan HAK PEMBELIAN & PEMBELIAN...

Dan aku sebagai PENJUAL yg tak pernah berkira sesen pun dgn mana² pembeli if mmg benar pembeli ingin membeli PRODUK yang dijual...

Aku bukan peminat TEGAR sesuatu / sesebuah PRODUK yg BERJENAMA.
Sudah tentu, aku juga seperti pembeli² yang lain mahukan yang ASLI = ORIGINAL
Dan pada aku, jika aku dah tahu produk itu terlalu MAHAL dibeli di BUTIK ORIGINAL nya, maka laluan alternatif nya adalah seperti DOWNTOWN, PETALING STREET & yang terkini adalah secara ON-LINE seperti, Mudah.my / twitter / blogspot

Aku PEGANG SATU PERKARA saja... dengan membelek, memeriksa, mengamati & menyentuh (merasa)  sesuatu PRODUK yg di tangan sudah menggambarkan aku yakin akan KUALITI yg dimiliki...
Dan aku HARUS SEDAR, ia bukan dijual dalam kedai, maka WARANTY nyer juga TIDAK ADA.
Di sini, RISIKO pembelian adalah pada diri aku & KEPERCAYAAN serta PENGHAKIMAN aku berdasarkan apa yang aku PEGANG, RASA, AMATI, PERIKSA

Aku xkan men-DOA-kan anda meskipun anda TIDAK JADI membeli...
Bukan aku yang ber-HAK atau ber-KUASA untuk menyumpah seranah, menjatuhkan hukuman... hanya kerana seseorang INDIVIDU itu MENIDAKKAN ke-ASLI-an produk yang aku JUAL

Terpulang... cuma pada aku, jika memang mahukan 100% ASLI = ORIGINAL... yang terbaik adalah di BUTIK PRODUK itu sendiri....

Dan bukan SETAHUN-DUA aku menjual kasut² yang dibeli sendiri menggunakan harga diskaun utk staf butik produk terbabit. (anda berhak mengatakan aku menipu & moga kata² itu menjadi DOA serta PENGAJARAN)  

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads