Ma ~ Time

Friday, April 9, 2010

BUMPED! BUMPED! BUMPED!

Today... it's been... quite... packed?
Sort of...
At 1st... i thought of settling my stuff... but then, the LIFT at my apartment is under service...
I guess I need to wait to settle it by tomorrow...
Still not settle editing my friend's wedding album... she's been sms~ing me again...
Wit my throat really² makes me so itchy n dry... urghhhh... PERITTT!!!
But, alhamdulillah... dlm aku risau... ada juga yg MASUK... xbyk, at least, boleh jua buat aku byr itu & ini...
Mmg betol... klu kita sentiasa ingat padanya... sebenarnya... DIA... mmg telah mengaturkan untuk kita...
Kadang²... aku harap sangat... aku SENTIASA beringat... juga beringat²... jenoh mengajar diri ini...
Bila lah nak jadi yg SELALU n SENTIASA INGAT padaNya?

Apa pun... hari ini ms aku menghadiri survey di MidVal... I bumped into my ex-boss with her husband... mslhnya... dr jauh aku dah kenal yg itu adalah mereka... hahaha... dahsyat x?
siap lalu berselisih bahu dgn ex-bos aku tu... ada dia kisah?
hu hu hu...
Nmpk sgt x penah wujud... kakaka...

Then, ms hadiri survey... aku bumped lagi sekali dgn ex-colleague Carlson, Siti Aisyah... hahaha... boleh dia x ingat aku gak? Cisss... sedey btol... naseb aku meneka org yg betol gak... hahaha... memula mcm takot2 nak tegor... skali aku nmpk nama Siti... trus aku sebut nama penuh dia... hahaha... betol pun!

Yang peliknya... hari ini bagaikan semua yang lalu, yg lepas bagaikan berlaku hari ini... pelik sunggoh!
I got msg from Iraniza Ibrahim... I got sms from Anton Katzman... windooo nya kat korg sumer...
Kak Asmah, Alia, Cyndi, Sam Hoo, Arasu n also, Elvin Wong... my lalink.. ahaks! ops! xde xde...

Syukur + Terharu + Lega...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads