Ma ~ Time

Saturday, April 10, 2010

USAHA ~ EFFORT... Insya Allah

Hari ini... memcm benda aku buat...
Memcm perkara jugalah yg berlaku hari ini...
Sesungguhnya... ikotkan hati... memang nak selesaikan semua...
Tapi, memandangkan di antara satu perkara dgn satu perkara laen juga perlu disegerakan...
Aku hanya berharap... orang2 keliling & orang2 sepatutnya... pakailah OTAK... TOLERATE... bila nak menyelesaikan sesuatu yang lebih TERBAIK...
Kalaulah semua orang di antara kita sangat2 MEMAHAMI KEADAAN ORANG LAIN...
Senang hidup... lancar semua nya...

Dalam aku risau... mana nak selesaikan byr itu n byr ini... Alhamdulillah... job freelance last week dah menampakkan hasil...

Dalam aku pening... mana nak percepatkan itu dan ini... Syukur.... diberikan pilihan...

Dalam aku lega & redha... aku ghalat... bila ada lagi MANUSIA xreti nak PAHAM keadaan aku yg tidak BERMAJIKAN... xdelah aku meminta SANGAT MEMAHAMI... setidak2nya... kenangkanlah SITUASI aku ini...

Tak apalah... MARAH, SAKIT HATI tu... tak payah cakaplah kan... tapi, kalau dikenangkan balik semua lah... aku rasa AKU LEBIH BERHAK MENDAPATKANNYA SEMULA DENGAN KADAR YANG SEGERA

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads