Ma ~ Time

Thursday, April 22, 2010

Demi sepinggan sehari...

Adat hidup berMAJIKAN sendiri... mmg SEMUA nya kena USAHA kan sendiri...
Dengan ada nya pelbagai kemudahan... kalau TAK TAHU menggunakannya sebaik mungkin...
MemBAZIR je lah bayar bil tel + net tetiap bulan kan...

Dan adat keje FREELANCE... yang kadang2 ada... yang kadang2 buat aku tergolek...
Mmg SYAHDOO mengenangkan tetiap bulan... bil2 sedia ada menanti suruh dibayar...

Setakat ni, SEMANGAT JUANG tu semakin TINGGI & MELUAP-LUAP...
PerCATURan rencana akan hari² mendatang sememangnya sentiasa ada...
Aku bertuah kerana kelilingku ramai yang memberi SEMANGAT, TUNJUK AJAR...
Tak kurang juga ada yang menCACI SERANAH...
Adatlah... MANUSIA...

Aku bukan SEMPURNA...
Meskipun arwah atuk aku menamakan aku, Jamiatul Akmal yang membawa maksud Kumpulan Sempurna...

Hari²... doa ku..agar Yang Terbaik dituliskan oleh Allah buat diriku...
Hari²... aku akan usahakan Yang Terbaik... Demi Sepinggan Sehari... buat diriku...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads