Ma ~ Time

Monday, July 12, 2010

Provokasi Yang TAK KENA pada TEMPAT, LOKASI, SITUASI mahupun KEADAAN

Call it what YOU want...
But for me...
I'm HAPPY, PROUD & SATISFIED with all the results...
And to clear it all...

I support one and only team for this World Cup 2010... GERMANY...
So, even my team had beat up others team...
I just CHEER it at that moment...
I'm not gonna make it meleret² sampai ada org akan terasa hati...
(or might be... ada yg aku terlepas pandang kot?!! Hmm...)

And... since Germany already ended their journey at 3rd place...
I already put a big FULL STOP there... & nuff said bout it...

But when I updates my status on my FB...
And it is TOTALLY... doesn't have any related with WC...
Suddenly.. ada jugakkk yg main API ngan aku...
Aihhh...

I won't comment anything bout WC after Germany's already won 3rd place...
Coz I choose not to...
Sbb aku bukan reti pun nak lawan² mulut...
Dapat yg mulut LANCANG + xde INSURANS...
Bertambah² lagi LERETAN yg tersedia meleret²...

You can say anything YOU want to...
But please don't put QUOTE + TAG or what so ever regarding WC...
Coz Germany already WON it... for no. 3!

Kalau pun status d FB di kala ini seakan² KECEWA + BENGANG...
Xde kaitan pun tentang WC...
Dah tutup pun buku WC d pagi Ahad sebelum menjelang perlawanan akhir antara:-

     Netherlands vs Spain

Aku siap gumbira tak terhingga dpt siapkan 3 album shoot aku...
Ke sebenarnya, korang yang ada masalah?
Ha ha ha...
Kasihannnn...

Yo lah... ckplah apa yg ko nak sakappp... cakappp ke...

Orang dok puji Torres la... Villa la... Messi la... bla bla bla...
Aku iyakan saja...

At least... aku bukan LALANG...


Kejap sokong TEAM ni... kejap sokong TEAM sana...

Itu hak masing² kan...
Kangggg aku marah... maki.. lawan balik...
Cakap emooo...
Pehtu.. terus xnak bertegur...
Adeh!

Aihhhh la manusia...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads