Ma ~ Time

Friday, November 12, 2010

At last... 1 ALBUM settle!

Hari ni... mmg nekad... aku siapkan album aku yg terbengkalai SEBULAN!!!
Hu hu hu... siap edit + select gambar!!!
Feuhhh...!!!
Seawal 7am...
Siap mandi + breakfast + byr bil²...
Pukul 9am...wahhhh, mcm masuk keja plak... padahal hari ni seharian aku ngadap pc kat uma dalam bilik je!
Dgn bismillah... aku memulakan ALBUM...
Bla bla bla...
By 7.30pm... siap pilih gmbr & planning nak gi print...
Skali.... tgn aku gatal plak nak edit tambah + buat layout...
Ha ha ha...
Sambil abah aku dtg jenguk anak dia siapkan album Royal Army dia...
Hu hu hu...
Last².. aku xjdk kuar print...
Ada few things nak aku buat.... heh!
Hopefully, by Monday settle semua...
Sbb esok - ahad... shoots with Glass Images!

Okay... mari tdooo... esok mahu memandu serta menembak ke Sombannnnn n sambung ke Kuantan...
Doakan yg terbaik... dan moga daku berjaya mencari angle + idea yg bernas utk shoots kali ini, amin ;)

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads