Ma ~ Time

Wednesday, January 19, 2011

MARA ~ KWSP... Menara Olympia ~ Menara Maybank...

Had my off day today... got so many things to be settle...
Alhamdulillah... almost all in da list... SETTLED!

Since my car can't be on da road... I guess... d alternative is LRT...
Hu hu hu...

My day start with... walking from home to Bdr Tsk Sltn's stesen LRT...
Phewww... lama sehhh xjalan jauh...
Mongahhh achikkk d buek nyerrr...

Bought tix to Bandaraya... and straight to MARA...
Trying to settle my Pinjaman MARA via potongan EPF...
So, I went to KWSP... print for da latest statement...
And back again to MARA... feuhhhhh!!!

Settled 1 job...

From MARA... I walked to Menara Maybank...
Enjoyin my view... pass through Pertama Complex... then SoGo...
Then... to Jalan Masjid India... then, thru Masjid Jamek...
Gagahkan juga jalan... meskipun... betis da mula "menarik"...
Sampai di kaki tangga Menara Maybank tu... nak naness gak... kena panjat tangga before dpt naik xclator...
Ha ha ha... paksa kan ler kaki ni...

Masuk je Menara Maybank... aircond menyojukkkan diri... oh sorgaaaa...
Segera kutanya, di mana mahu mendapatkan borang PEMBATALAN AUTO DEBIT...
Yerrr.. ini semua kurje lahanat si AEON yg kurang ajar memotong sesedap tekak dari Acc aku!
Settled d Menara Maybank...

Kaki aku... diatur laju langkahnya...
Ya.. ke belakang bangunan Menara Maybank adalah Menara Olympia...
Si AEON yg layak digelar "ALONG" versi berdaftar...

Sempat lah aku semak baki "hutang" yg patotnya dah langsai sedangkan HONDA EX5 aku da 3 tahun HILANG...
Sempat jugak aku PERLI & HAMBUR secara SOPAN sampai dia panggil supervisor nya turun ke kaunter kerana rupawan aku ketika itu menanti untok AMOK secara total

Settled urusan ke-2!

Lega rasa di hati... xsesia penat jalan ke sana ke mari...
Dan aku x minta SIMPATI sesiapa yg baca BLOG aku ini...
Lalu CANANG merata², suka hati ko lah...

Terpulang... aku dah penat JAGA HATI...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads