Ma ~ Time

Monday, June 25, 2012

Berpeleseran...

Adat masuk keja, masing² ada tugasan yg mmg diketahui seperti yg tercatit dlm JD's (Job Description)...
So... since last wix, I've been busy printing accreditations for the U22, Futsal & etc...
Thou, there are part timers... I prefer to do it by myself...
Coz for me... the cards are still not that much & I can settle it by myself...
Enjoying the tearings & laminating... You will never realize it... tahu² da pkl 5.30 ptg... huu!

And today, thou there are still few printings... but, yet I managed to finish it in just a blink!
Hu hu hu...
Bukan ckp aku terer... tapi, dah mmg keja aku...
Masalahnyer... da siap keja... aku da mula menggagau cari keja...
Aku cuba jaya untuk berpeleseran... aishhhhhhhhh!
Sesungguhnya... GAGAL!!!

Macam mana lah... org blkg aku ni... dr pagi smpi la ke ptg...
Keja nyer adalah mengular... browse sana browse sini...
Komen gmbr² kat website yang aku pun tak tahu website apa jadahnya...
Gi tea-break, kalah org lain yg sama² tea-break... bapak lamerrrr siyalll...
Pastu blk tmpt duduk... smbg lg ngularrr... smbg lg browse sana browse sini...
if x mudah.my... groupon... atau segala mak bpk kupon online la yg d browse nyer...
Whoaaaa... beshhh nyerrr idop ko eh...
Pastu skrg, ada habit baru...
Isap rokok letrik yg kuarkan wap tu... huhuhu!
Lasatttt... langsatttt!

Aku ni... even ada gak la b'peleseran spt meng-google info² utk nex isu for E-komik...
Tapi, takde lah ketara sgt...
Updates blog pun... sorok²!

Huu... x rasa bersalah ke menyalahgunakan ruang kita mencari rezeki halal dgn melakukan perkara sia²?
Janganlah ketara sgt mahupun setiap masa...
Tak pikir ke perasaan org lain yg tungkus-lumus kerja, sedangkan kau goyang kaki mahupun goyang aje apa yg kau ada?
Huhuhu...

Aku x cakap aku BAIK sgt...
Tapi, aku rasa, elok lah kau SEDAR sblm MUSIBAH jatuh bertimpa ke atas diri...
Aku x mendoakan... sekdr INGATAN utk diri aku jua...

No comments:

Post a Comment

NuffNang Ads

NuffNang Ads